Kadry i płace

  • Sporządzanie miesięcznych list wynagrodzeń pracowników;
  • Przesyłanie deklaracji do ZUS elektronicznie przy pomocy podpisu kwalifikowanego;
  • Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem;
  • Prowadzenie akt osobowych;
  • Przygotowywanie rocznych rozliczeń podatkowych;
  • Obsługa umów zleceń,i o dzieło .
  • Rejestrację przedsiębiorstwa i jego pracowników w Urzędzie Skarbowym i ZUS;
  • Sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych pracowników;
  • Sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych przedsiębiorstwa;
  • Kierowanie pracowników na badania lekarskie wymagane przepisami prawa pracy;
  • Reprezentowanie przedsiębiorstwa, w tym pomoc podczas kontroli z PaństwowejInspekcji Pracy, ZUS czy Urzędu Skarbowego;